hunspb@hotmail.com

hozzászólások

Ébresztő.

2008.11.24. 18:39 Hun.Spb

Hogy én mennyire gyűlölöm azokat, akiket ha 11:00 –kor felhívok, még alszanak. Freedom –ot a héten minden nap én keltettem, dél magasságában. A rohadék. Főleg azért is idegesít, mert ma engem is felkeltettek, idő elött.

 
Két ember van, akinek bármikor felveszem a telefont, akár dugás közben is. A legjobb barátom és az üzlettársam. Na, meg mondjuk az aktuális párom, bár ő azt mondta, hogy izélés közben nem fog telefonálni. Aztán leesett neki, és egy darabig azon gondolkodott, komolyan mondtam e.
Szóval van egy szűk kör, akiknek bármikor és bárhol, de sírva könyörgöm, ne olyan dolog miatt, amit két napja már messengeren/e-mailben/telefonon megbeszéltünk. Ilyenkor visszaájulok, viszont késve ébredek. Aztán jön a zuhany alatti fogmosás, meg az egyéb tevékenységek összelogisztikázása.
 
Pont a héten beszéltem egy barátommal erről:
- Gond nélkül tudok pisilni borotválkozás közben.
- Van tükröd a WC fölött? – kérdezte komoly érdeklődéssel.
- Nincs. De van csapom a tükör alatt. – válaszoltam.
 
Utána két napig nem beszélt hozzám, mert szerinte egy gusztustalan állat vagyok, de tegnap délután felhívott, hogy rendben van.
 
Én csak vicceltem.
 
 

3 komment

Címkék: magánszöszmötölés

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr83786389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2008.11.24. 22:53:00

Ma délután (este) 5-kor egy barátom azzal szólt bele a telefonba, hogy jó reggelt. A hangja alapján komolyan gondolta. 8-)

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2008.11.24. 23:20:45

Néha azt érzem, hogy csak egy maroknyi csoport van, aki dolgozik napi rendszerességgel.

guli 2008.11.25. 09:40:08

Igen, a marha családunk az egyik maroknyi csoport.

Persze kivételek vannak. Mégpedig a fiam. Még csak kedd van, de már a második nap a héten, hogy 8 előtt még az ágyból se kelt ki.

Most kezdjek aggódni, hogy jár-e még suliba, vagy esetleg ez is valami trendi hely lett, ahol nem 8-kor indul az oktatás, hanem a mai managerek szerinti időbeosztáshoz illeszkedő 9-től?
süti beállítások módosítása