hunspb@hotmail.com

hozzászólások

Nemalvás.

2009.09.08. 17:09 Hun.Spb

Jól vagyok. Csak épp enni, aludni és gondolkodni nem tudok. Na jó, akkor nem vagyok jól.

Pedig harapom rendesen az európai gyógyszergyártás színe javát. Valami nem stimmel. Esti rövidzárlat, aztán hajnalig magzatpózban próbálkozás. Valami, majd szép ébredés, tele vágyakkal, aztán az egész egy csehszlovák filmdráma.

Pedig kaptam megint lehetőséget, (és hogy együtt lehetünk, azt megköszönöm), megint ígéretet. Jól is indult, túl jól. Fentről szóltak is, feltűnően jól, ne reménykedj. Barom.

Ma reggel, vigyorogva nyitottam ki a laptopot, hogy most őt olvashatom, sőt mostantól mindig. Egy betű sem. Hát eddig tartott? Megint kifulladt? Bassza meg! Megint csak magam.

Hol vagy? Miért nem érted meg, hogy ez most komoly?

2 komment

Címkék: magánszöszmötölés d.w.

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr881369132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freeval 2009.09.10. 19:25:14

Melleted vagyok és nem csak eddig tartott.
Szeretnék a lehhető legtöbbet veled lenni.
Nem akarom,hogy azt érezd nem figyelek rád. Sajnos az én hülyeségeim miatt vannak ezek
a dolgok s mindent meg szeretnék próbálni, hogy feledtessem veled a történteket és végre én is tudjak neked segíteni.

BTND 2009.09.12. 17:08:49

Látod nem vagy egyedül, sokan vannak körülötted kik szeretnek s támogatnak, de a lényeg hogy az is itt van akit te is nagyon szeretnél!
süti beállítások módosítása