hunspb@hotmail.com

hozzászólások

Tchibo bélyegző.

2008.09.01. 23:26 Hun.Spb

- Nyomok neked két spermát. – mondja mosolyogva a lány, én meg majdnem magamra borítom a kávémat.
– A mit csinálsz?
– Nyomok spermákat a törzsvásárlói kártyádra. A bélyegző úgy néz ki, mint egy sperma. – magyarázza nyugodtan, közben cselekszik.

 

És tényleg, a kávégyűjtögető kártyán használt bélyegző kicsit olyan.

 

 

 

- Én még soha sem láttam spermát. - mondom megjátszott szégyenlősséggel, talán még el is pirultam.
– Oh, nekem halomban áll otthon, nagy flakonokban. - legyint könnyedén.

Aztán nevetünk.

Szólj hozzá!

Címkék: magánszöszmötölés

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr52644124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása