hunspb@hotmail.com

hozzászólások

Esti TV.

2009.07.16. 01:14 Hun.Spb

A „Nyom nélkül” –ben Grissom jön nyomokat izélni a „Las Vegas-i helyszínelők” –ből, csak nem azon a hangon beszél. Idegesít.

Inkább megcsinálom a céges statisztikát.

3 komment

Címkék: netszörfing magánszöszmötölés

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr361248597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorenzaccio 2009.07.16. 23:41:25

itt kapcsoltam én is ki, hogy valami szörnyű hangon beszélt.
tetszik a statisztika, szerintem most értelmezned kéne.

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2009.07.17. 08:09:35

Szerintem ez a garafikon magáért beszél.

guli 2009.07.30. 13:11:19

Én a bazi nagy pirosat szeretném most már. Minden téren és minden fórumon.

A zöldet és a kéket már kívülről ismerem, fújom, stb.
süti beállítások módosítása