hunspb@hotmail.com

hozzászólások

Tegnap végre azt hittem, de aztán mégsem.

2009.09.02. 17:01 Hun.Spb

Éppen túl az augusztusi könyvelésen, amikor:

- Gyere menjünk, rúgjunk be és pingpongozzunk – mindezt felszólító módban, hogy ne maradjanak kétségeim.

De aztán csak kávézni megyünk, mert ez a hétfő nem az lett, ami.

A tegnapi nap legnagyobb lúzersége az volt, hogy megint megettem egy ígéretet, ami már egy óra múlva neccesnek tűnt, és hol volt még az este, amikor Kalifornia kormányzóját klónozták a TV-ben.

Két hónap nyüglődés után azt hittem örülni fog nekem, E helyett mentegetőzés, ígéret. Aztán kiderül, hogy még át is vert, de én persze megint jó fej voltam és megint adtam, a semmiért cserébe. Természetesen nem mondja ki azokat a szavakat, melyeket várok, és csak utalgat, nehogy már nekem jó legyen. Megint átverés, tudom, de megszoktam már az alázást. Na jó, ezt hagyjuk a picsába.

Ennél érdekesebb az aktuális kérdés, melyre ÉnNyulam adja majd a megoldást, miszerint feltétlenül végleges nevet kéne választanunk a jelenleg Rozália munkacímen futó projectnek. Versenyben még Veronika és Tereza, sőt nálam még Ágnes is, de az tuti, hogy meg lesz torpedózva. Ő még nem nyilatkozott, azt mondja látatlanba nehéz. Jogos.

Szólj hozzá!

Címkék: magánszöszmötölés d.w.

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr411355712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása