hunspb@hotmail.com

hozzászólások

De sok meló volt!

2009.04.28. 19:24 Hun.Spb

Szóval, kedves barátaim, ez most azért volt, mert annyira, de annyira behavazódtam, hogy csak na. Az elmúlt héten folyamatosan két pont között, sőt néha párhuzamosan is, és csak a végtelenben találkoztam önmagammal. Ellenben és viszont, mostantól lazább az élet, és neki is kezdtem a tavaszi utazás megszervezéséhez.

 

Tegnap még elintéztem a BRFK-n, azt, amit kellett, bejelentettem, amit be kellett jelentenem a saját nyugalmam miatt, (mostantól komolyan el kezdhet aggódni, az aki velem szórakozik). Utána amerikai csirke, egy ázsiai étteremben, egy magyar tyúkkal. Otthon pedig nyugalom, szeretet és NCIS.

A nyaralás előkészítése már túl van az első fázison, mivel a fent említett okok miatt nem voltam asztali internet közelében. A bottal piszkálós okostelefonomon meg nem volt kedvem írogatni. Faszságokat olvasgatni meg pláne nem, úgyhogy e-mail szűrés bekapcsol, spam-ek és nem megfelelő email-ek olvasás nélkül a kukába, már egy hete. Naná, majd külföldön fogom töltögetni a baromságokat. Tehát az utazás kommunikációs része megoldva, ha nagyon fontos, még netem is lesz.

A pihenés helyének meghatározása van már csak hátra. A megszokott irodában, a szokott módon kezdtem: szeretnék iszonyatosan nagymellű svéd turistalányokkal egy tíznapos kolumbiai kokaintúrán részt venni. Tudták, hogy viccelek, ismernek már. Marad sajnos valami egészen más, de mindenképpen napon döglős, tengerpartos, koktélivós, szörfölős, hajnalig táncolós csoportos nemi vetélkedő. Már van pár tippem. Nyugodtan irigyeljetek.

(felhasznált kép: marriott-vacations.com)

Szólj hozzá!

Címkék: magánszöszmötölés

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr861092213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása