hunspb@hotmail.com

hozzászólások

Ez a nap is.

2008.08.28. 21:53 Hun.Spb

Azon ritka alkalmak egyike lett volna a mai reggel, amikor mindennemű mesterséges beavatkozás nélkül kívántam ébredni. Mindezt megtámogattam egy darab súlyosan kábító hatású fájdalomcsillapítóval, (csak a fogam miatt), melynek hatásmechanizmusa simán átsegített azon a pár telefonhíváson, melyek valószínűleg azzal a mondattal kezdődtek, hogy „Jaj bocsi, nem tudtam, hogy ma nem dolgozol.”, de én nem nagyon szoktam emlékezni rájuk, csak a híváslistát nézem át ilyenkor.
Egy rettenet karistoló hangra riadtam úgy 10:00 magasságában, ahogy a szomszéd az őrület határát súrolta. Percekig csak ültem az ágy szélén, és próbáltam megkülönböztetni az alsó felemet a felsőtől. Aztán jött egy csorda sikoltozó serdületlen a ház mögötti rétre, és ezzel meg is kezdődött a nap. A nap, mely semmi megnyugtatót nem hozott, mivel csütörtök, tehát fogdoktor.
A városban érthetetlen számozású, érthetetlen buszok. A vezető tanácstalanul bámul ki rám, hogy vajon merre kell menni, de én félig béna arccal, nyálcsorgatva nézek vissza rá. A következő megállónál bemondja, hogy „A járművet mozgáskorlátozott utas veszi igénybe, kérem, biztosítsák számára a szabad közlekedést”. Nem mozgáskorlátozott vagyok, b@zdmeg, hanem zombi.

A Váci utcában mindenáron be akarnak invitálni a boltokba, méghozzá angolul. Gondoltam azért, mert a ruházatom alapján turistának néznek. A Kedves azért beszólt, hogy inkább azért, mert nem értik, amit mondok, és ő sem. Hagyjam már azokat a szavakat amibe „r” és „l” van, meg az összetett mondatokat. Onnantól fél órát csak jelbeszéddel kommunikáltam. Azt úgy sem érti senki.

Most viszonylagos nyugalomban. Megetettem a jószágot, beszívószálaztam egy kis gombakrém levest, betolok valami drogot, aztán alvás.

Szólj hozzá!

Címkék: magánszöszmötölés

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr4638428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása