hunspb@hotmail.com

hozzászólások

Életvezetés.

2008.10.17. 18:40 Hun.Spb

- Elmondok önnek egy nagyon fontos dolgot. – nézett rám a Tanácsadóm azzal a tekintettel, amivel a nyertes lottót szokták beváltani a népek – Soha ne egyenek együtt reggelire hangos ételeket.

- Ne együnk hangos ételeket? – ismételtem vissza, és éreztem, hogy ez még a saját hangomon is hihetetlenül hangzik.

- Ne. Semmi olyat, ami hangot ad ki. Tudja, vannak azok a dobozos izék, amiket porcelántálba szoktak önteni az emberek, és csörög. Na, olyat ne.

- Még tejjel se?
 
- Még tejjel se.
 
Mivel még a korábbi életvezetési tanácsát, a „Soha ne szarakodjon automata gépekkel!”-t, sem tudtam maradéktalanul feldolgozni, inkább hagytam az egészet a fenébe. Majd csak lesz valahogy. Hoppá! Mostanában kitől is hallom folyton ezt?
 
Ja igen, tudom már. A héten meglátogattam azt, aki vélhetően megszépíti majd az életem. Majd. Merthogy ő mondja mindig így, némi reménykeltő utalással. Kezdek is már hinni benne. De csak kezdek, és ha nem rukkol elő valami radikálisabb dologgal, lehet, nem leszek jó fej. Most komolyan, hát nem megérdemelném?

6 komment

Címkék: magánszöszmötölés párkapocs

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr66719054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edifice 2008.10.18. 01:12:30

Miért jársz olyan kurkászhoz, aki még nálad is őrültebb? Ami azért önmagában is egy hihetetlen dolog.

guli 2008.10.18. 08:32:19

Eleve ilyesztő az a titulus, hogy életvezető (az életemet magam vezetem).

Persze, tudom, mert ciki azt mondani, hogy pszichológushoz járunk. Az olyan betegségszagú.

Szerintem nem véletlenül vagyok én konzervatív. Pszichológushoz járok, reggelire nyugodtan ropogtatok, mert nem a tárgyak - no pláne nem a reggeli hangjuk - a baj ebben a világban, hanem azok a mocsk... göré... szemé... emberek, akik reggel a lábadra taposnak, rádköhögnek, kocsijukkal rádcsapják a sarat. Bocs, még én sem vagyok mentálisan egészséges....
Most azonnal kérek egy új időpontot, hogy legközelebb már csak SZÉP jelzők jussanak az eszembe

guli 2008.10.18. 09:57:28

Most esett le a tantusz.

Az emberi tényező nem kiiktatható, tehát marad az ártatlan cornflakes. Rúgjunk csak bele, sőt, hovatovább, meg se vegyük. Bűnhődjön a dög. Mert akkor reggel az elszopogatott babatáp (tejbegríz, zabkása... egyszerűen más kopogásmentes kaja nem jut eszembe, bár ez is csak akkor állja meg a helyét, ha nem az elfogyasztó főzi azt) után, a nyugalmas étkezést követően idegrendszerünk mindent kibír már. A reggeli mosdatlan utastárs szagokat, a hülye ügyfeleket, a főnök, vagy kollégák viselkedését.

Záróakkordként pedig a vacsoránkat is állítsuk össze brokkolikrémlevesből (bocs Öcsém, zöldkrém, mert azt csak úgy eszed meg), krumplipüréből és almakompótból. Csak arra vigyázzunk, hogy amikor pucoljuk a zöldségeket, tegyünk füldugót a fülünkben.

Az életvezető tanácsa szerint ekkor nyugodtan hajtjuk majd álomra a fejünket, és nem görcsölünk majd a világbékéért, a gyermekünkért, az egészségünkért, az üres pénztárcánkért, a benzingőz okozta bűzért, a világpiac megingásáért. Mert akkor már majd minden szép lesz és jó és kafa.

Lemondom a saját pszichológusomat, hiszen meg van a megoldás.

Most már tudom, hogy miért nem vagyok életvezető. Ekkora sületlenség

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2008.10.18. 10:40:04

A dolog arról szólt, hogy a párkpcsolati súrlódások elkerülésének egyik legjobb módszere, ha reggel nem zaklatjuk fel egymást.

guli 2008.10.18. 12:56:49

Szerinted én nem értettem?

Edifice 2008.10.26. 20:30:05

Én is értettem. :-)

A párodnak mondtad? Mostanában nem látom itt fent.
süti beállítások módosítása