hunspb@hotmail.com

hozzászólások

A Nő a kávézóból.

2008.08.19. 16:03 Hun.Spb

Mostanában csak a buszon találkozunk. Még mindig zavarban van.
– Hozzám jön feleségül? –kérdezem tőle.
Nem válaszol, de azt fürkészi, komolyan gondolom e. Szerintem nem, de almát már vittem neki.

A ma reggel amúgy is zavaros. Azt álmodtam, hogy a metrón ülök, és amikor le kell szállnom, észreveszem, hogy vak vagyok. Azért elég kemény ilyen felütéssel nyitni a napot, pedig esküszöm, nem szedek semmilyen szert. Lehet, hogy az használna?

Itt bent minden csendes. A szokásos emberszerű létformák jönnek minden irányból, meg azok kicsinyei, akik ugyanolyan rettenetesek, csak még visítoznak is. Két napja nincs Dr. Halorvos és Dr.Ká se, úgyhogy kicsit uncsi az egész. Néha gémkapcsot lövök a tömegbe, majd jegyzetelem a káromkodásokat. Ez van ma. Egy ingerszegény nap.

9 komment

Címkék: magánszöszmötölés

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr2623268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panka · http://pankablog.blogspot.com 2008.08.20. 21:47:07

ha megnősülsz, szólj időben előtte :)

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2008.08.20. 22:36:50

Ha aznap reggel majd felhívlak, az elég?

guli 2008.08.25. 13:24:08

Nekem is szólj - mármint ha nősülsz -, már csak azért, mert a nővéred vagyok.

Lehetek a koszorús lányod? Olyan cukin mutatnék valami rózsaszín habos-babosba a közel negyvenes éveimben.... Vagy koszorús lánya csak a menyasszonynak van? Na most cikiben maradok az esküvői etikettben.

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2008.08.25. 14:06:51

Nahát, már mindenki ott akar lenni az esküvőmön? Mekkora sztár vagyok! :-)

guli 2008.08.26. 14:51:36

Ne almát, gyűrűt vigyél neki!!

Zsófi 2008.08.31. 00:03:09

Ne már!!!

guli 2008.09.01. 15:10:42

De már. Ideje lenne, mert unokaöcsit és/vagy unokahugit akarok már gyömöszölni. Had legyek ebben nagyon önző. Mégis csak én vagyok a tesója.

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2008.09.01. 22:59:19

:Zsófi!

Nyugalom, nem köll agódni.

:guli!

Dolgozunk rajta.

guli 2008.09.05. 08:30:57

Pardon Zsófi! Elveszítettem a fonalat.

Akkor most mellényultam valaminek? Most akkor ki is lesz a sógornőm? Vagy nem? Vagy mégis?
süti beállítások módosítása