hunspb@hotmail.com

hozzászólások

Arany(?)vasárnap.

2008.12.21. 23:58 Hun.Spb

- Dobhatok közéjük kézigránátot? – kérdezem csendes evődéssel Hercegkisasszonytól, miközben kétségbeesetten tekintek végig a pláza lomhán hömpölygő embercsordáján. Aranyvasárnap, budapesti pláza és benne én, mintha akarnám, pedig dehogy.

A Hercegkisasszony viszont igen, mert megvalósítaná gyermekkori vágyát, a szuperszínes karácsonyfát, kizárólag lopott díszekkel.

 

 

 

Amiről azért le bírom beszélni, de figyelnem kell rá, mert néha oldalazva kezd el közlekedni az üzletben, és furcsán homályos lesz a tekintete, ami azt jelenti, hogy egy igazán neki való darabot fedezett fel az üzlet karácsonyi díszítésében, és az ellopható helyen van. Közben keserves arcú embereket kell kerülgetnem, akikben egy minimális karácsonyi hangulat nincs, pedig szól a Wham! Last Christmas éppen aktuális verziója. Jövőre én is kiadom, villamos sínre és pingpongütőre áthangszerelve, egy olyan zenekarral előadva, aminek az énekese egy halott mókus.

 

Borzalmasan érzem magam, de vígasztal, hogy volt már ennél rosszabb is. Két éve édesapámnak sikerült december 23 –án kitalálnia, hogy ugyan szaladjak már fel a WestEnd Media Markt üzletébe, és vegyek egy porszívót, mert a régivel nem lehet aratni a szőnyegen. – Szerinted mennyien vannak ilyenkor ott? –kérdeztem akkor, és tudtam, hogy nem tudja. De azért felmentem, mert a családért mindent, aztán egy órát molyoltam a különböző funkciókkal teleaggatott gépsárkányok között, mire kiválasztottam egyet, aminek az összerakásához és kezeléséhez nem kell felsőfokú műszaki diploma. Onnan már tényleg csak másfél óra kellett a kasszán át a garanciapapír lepecsételéséig. Remek volt.

 

Ma viszont különösen ingerlékeny vagyok, mert tomboló emberutálatomat még az is súlyosbítja, hogy elég kilátástalannak tűnik ez az egész. Mármint a családi-karácsonyi-hanukás-szeretetünnepes izé, amit elkövetni készülünk plusz egy fővel, aki ráadásnak és konkrétan egy picsa, de legalább mindenki utálja.

 

Hercegkisasszony sikongatva boltról boltra, én kizárólag a karácsonyi bor menü összeállításával foglalkozva, de így is fél nap a rettenetben. Azóta ezt pihenem. Holnap dolog.

3 komment

Címkék: magánszöszmötölés

A bejegyzés trackback címe:

https://hunspb.blog.hu/api/trackback/id/tr64835957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guli 2008.12.22. 08:44:27

Na szép. Már te sem? Mert hogy én ma reggelre érezem meg a szintén nemet. Mármint Karácsony Ünnepével kapcsolatos nem-emet.

Eddig csak az volt a bajom, hogyan fogom összeállítani a min. 5 fogásos menüsort, hozzá a két sütit. De gyakorlott lévén inkább csak a dilis hisztim marad az elkészültéig, mint hogy gondom lenne a kaja elkészítésével.

Ám ma reggelre az a csöpp kis reményem is elszállt, ami arra irányult, hogy csak azért is Karácsony.

A torkom tombol, a gyomrom kiborult, alig állok, bocsánat, ülök a .... mimen is, már nem is tudom. Ma pedig nagyon hangulatban kéne lenni, mert munkahelyi buli készül. Konkrétan villamossal, földalattival való Pestről Budára való átkelés után egy éttermi megmérettetés. Aztán vissza ugyanezen BKV-kon. Most hogy mondjam meg a csajoknak, hogy képtelen vagyok, hogy húz az ágy, és hogy a gyomrom aztán végképp tiltakozik.

Kezdem azt hinni, hogy ez az egész Karácsony olyan túleröltetett. De azért ismerem magam, hogy minden helyén lesz időre. Csak most had nyafogjak.

suo tempore 2008.12.22. 22:03:53

el kell felejteni

mióta nem foglalkozunk vele, egész nyugis az élet, csak decemberben kell elkerülni a plázákat és nagyobb multikat

mióta lidl van a városban a kajabeszerzés miatt sem kell ilyen helyekre menni, mégis emberi áron jutok ehető kajához gyilkolási késztetés nélkül

szóval mégegyszer: nem kötelező

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2008.12.23. 00:16:29

Én próbálom, tényleg. :-)

De biztos, ami biztos, sorozatlövő nyílpuskát kértem karira.
süti beállítások módosítása